מחובר מ: 107.20.115.174,

Home סמארט טכנולוגיות

כניסת לקוחות כניסת לקוחות | הירשם

מאמרים מקצועיים

נושאים

מערכות הפעלה

תקשורת

אבטחה

ביצועים

אדמיניסטרציה

אחר

כתוב מאמר

תקשורת: בעיות התחברות לאינטרנט

נכתב על-ידי: עמנואל ש. (2009-01-27)

לא אחת אנו נתקלים בהודעות משונות במהלך ניסיון התחברות לאינטרנט (באמצעות חייגן אנלוגי או דיגיטלי) אשר לא עוזרות לנו כלל בהבנת פתרון הבעיה. ניסיתי לרכז כאן הסבר לחלק מההודעות הללו, מקווה שזה יעזור:

קוד שגיאה

הסבר לשגיאה

 602 או 633

בעיית הגדרה של המודם - שלבי פיתרון מומלצים:

1. לאתחל את המחשב.

2. להתקין את המודם מחדש.

3. יתכן והמודם פגום, מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע או להחליף את המודם

 629 נותקת מהשרת, נסה להתחבר שוב או לוודא תקינות המודם ו/או הגדרותיו
 650

המודם לא מצליח להסתנכרן מול השרת. יש לוודא כי המודם לא מחובר ישירות לשקע בקיר אלא דרך המסנן הדיגיטלי של בזק.

היה והמסנן מותקן כראוי, נסו להתקין מחדש את המודם.

 678 המודם לא מצליח להסתנכרן מול השרת. יש לאתחל את המחשב. היה והתקלה עדיין מתרחשת נסו להגדיר מחדש את החייגן.
 691  שם המשתמש והסיסמה שהוזנו אינם נכונים, שים לב לאותיות קטנות וגדולות
 720

 פרוטוקל TCP לא מוגדר היטב במחשב. מומלץ להסיר ולהגדיר את הפרוטוקול לכרטיס הרשת.

היה והתקלה ממשיכה, יש להגדיר את כרטיס הרשת מחדש.

 721 המודם לא מצליח להסתנכרן מול השרת. יש לוודא בעיה מול שירות הלקוחות של בזק: 199
 734 יש לודא מול ספק התקשורת את נכונות הגדרות האבטחה של חייגן האינטרנט.
 751 או 752 המחשב המרוחק לא נמצא. מומלץ להגדיר את החייגן מחדש.
769

המחשב לא מצליח לתקשר עם היעד. יש לוודא כי כרטיס הרשת במחשב במצב פעיל.

היה והתקלה ממשיכה, יש להתקין מחדש את כרטיס הרשת או המודם.

789 שגיאה נפוצה במערכות XP או 2000 המשתמשות בחייגן L2TP. להורדת עדכון ממיקרוסופט לחץ כאן

הדפס מאמר