מחובר מ: 107.20.115.174,

Home סמארט טכנולוגיות

כניסת לקוחות כניסת לקוחות | הירשם

מאמרים מקצועיים

נושאים

מערכות הפעלה

תקשורת

אבטחה

ביצועים

אדמיניסטרציה

אחר

כתוב מאמר

אדמיניסטרציה: העתקת קבצים באמצעות Remote Desktop בין שני מחשבים

נכתב על-ידי: עמנואל ש. (2009-01-28)

לא אחת נתקלתי בשאלה "איך אני מעתיק קבצים בין שני מחשבים שיש לי בבית ?"

קיימות אפשרויות רבות בינהן: השיטה המוכרת והמהירה ביותר היא באמצעות שימוש ברשת ביתית. כמו-כן, ניתן להעתיק באמצעות באמצעות שימוש במדיות חיצוניות, כגון: צריבה על גבי דיסק, שימוש ב-Disk-on-Key, דיסקטים או כל מדיה ניידת אחרת.

שיטה מהירה וקלה נוספת הינה באמצעות הרשת הביתית וזאת ללא כל הגדרת רשת מסודרת בין שני המחשבים.

לשם כך יש להשתמש בתוכנת Remote Desktop אשר ניתל להריץ משורת הפקודה או מחלון Start->Run כלהלן: %SystemRoot%\system32\mstsc.exe. היה והתוכנה לא מותקנת במחשב, ניתן להורידה מאתר Microsoft בחינם (להורדה).

בחלון שנפתח יש ללחוץ על לחצן Options ולעבור ללשונית Local Resources. בלשונית זו יש לאפשר את האפשרות Local Drives.

כעת כאשר נתחבר למחשב השני נוכל להעתיק קבצים על ידי פעולת העתקה והדבקה רגילה.

הדפס מאמר