מחובר מ: 107.20.115.174,

Home סמארט טכנולוגיות

כניסת לקוחות כניסת לקוחות | הירשם

SEO - למה אני צריך את זה?

בניתם אתר? מזל-טוב! מה עכשיו ? איך אני מציב אותו בעמוד הראשון בגוגל ? למה לקוחות מתלוננים שהם לא מגיעים לאתר שלך ? איך מפרסמים את האתר שלי? 

בניית האתר הינו תהליך ארוך ומורכב שבסופו עולה לרשת אתר יפה, מכובד שאמור לשווק את העסק שלך, אך לצערנו בהרבה מקרים התוצאה שונה.

אתר האינטרנט שלכם הוא כמו חנות, ככל שיכנסו אליו יותר גולשים, כך יקנו יותר לקוחות את המוצרים, יזמינו שירותים וכו'.

לאחר שהאתר שלכם עלה לאויר, חשוב מאוד לשמור על גחלת שיווקית, על תנועה לאתר של כמה שיותר גולשים (גולש=לקוחות פוטנציאלים!).

איך עושים את זה ? הגעתם למקום הנכון! בהמשך תמצאו מספר טיפים איך לקדם את האתר שלכם ברשת האינטרנט.

לייעוץ מקצועי ועזרה בקידום העסק שלכם באינטרנט חייגו: 03-5585805

Google Adwords

מי במקום הראשון בגוגל ?

גוגל הינו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר כיום באינטרנט. כל גולש שני בממוצע אשר מחפש מידע באינטרנט עובר דרך האתר של גוגל, ולעיתים מספר פעמים ביום, מה שמחייב אותך, בעל עסק, להבין את כללי המשחק ולשחק על-פיהם.

גולש שמחפש בגוגל, ברוב המיקרים יסתפק באתרים שמופיעים בדף הראשון, ובמקרה הקיצוני יותר, בתוצאת חיפוש הראשונה שמופיעה.

על מנת להגיע למיקום זה בתוצאות החיפוש בגוגל, ישנו צורך בהבנת שיטות החיפוש של מנוע החיפוש בגוגל, אשר מונע ע"י למעלה מ-200 פרמטרים שונים במהלך החזרת תוצאות החיפוש. דוגמה את המשפיעה הינה כמות הקישורים הקיימים אל האתר וממנו. פרמטר זה עצמו מונע ממספר גורמים, לדוגמא:

  • קישור חד כיווני מול קישור הדדי.
  • רמת הסמכותיות של האתר המקשר.
  • מיקום הקישור בדף (בראש הדף, בצדדיו של הדף, בגוף הטקסט או בתחתית העמוד).
  • טקסט הקישור.
  • רמת הרלוונטיות של האתר המקשר אל האתר שלך.
  • רמת הרלוונטיות של הדף המקשר אל האתר שלך.
  • מספר הקישורים הנוספים המופיעים בדף יחד עם הקישור.
  • מספר הקישורים המפנים מאותו אתר.
  • מספר הקישורים המפנים מאותו מספר IP.

הנה דוגמה לסירטון של גוגל בו מתאר הל וואריאן, הכלכן הראשי של גוגל, מהי שיטת הדירוג של גוגל וקצת על עלויות:


על-מנת שגם האתר שלכם יגיע לעמוד הראשון, תנו לנו לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם, הן במראה והן בתוכן.

להיות חכם זה להצטרף להצלחה !

מילות חיפוש/מפתח

יש לוודא כי באתר ישנם תכנים אשר מכילים מילים אשר הגולש הממוצע ישתמש בהם במהלך פעולת החיפוש. מנועי החיפוש מבצעים אופטימיזציית תצוגה של האתרים לפי רלוונטיות מילות החיפוש לקיומם אצלכם באתר, וכן לפי כמות קיומם באתר, האם הן מופיעות בכותרת, וכו'.

מעבר למילות המפתח אצלכם באתר, נמצא גם הצד השני - צד המפרסם. המפרסם מגדיר מילות חיפוש על-פיהם מודעת הפרסום מופיעה במנועי החיפוש. ישנה חשיבות מאוד גדולה לאופטימיזציה של מילות החיפוש אשר הוגדרו במודעת הפרסום, על-פיהן יוגדרו מספר רב של משתנים כגון:

  • קצב הופעת המודעה: כל 100 חיפושים או כל 10000 חיפושים ?
  • מיקום הופעת המודעה: במקום הראשון, השני או האחרון
  • מחיר על כל הקלקה: כל גולש שמקליק על המודעה יעלה לי 2 ש"ח או 5 ש"ח ?

ישנם עוד משתנים רבים שמשפיעים על איכות הפרסום.

דף הנחיתה

כאשר גולש לוחץ על הפרסום שלכם, הוא רוצה להגיע לדף שמסביר לו תוך 3 שניות לאן הוא הגיע והאם זה מה שהוא חיפש. הדף הזה נקרא - דף נחיתה.

לרוב מתייחסים אל עמוד הבית כדף הנחיתה, אך יתכנו מספר דפי נחיתה, כגון: קישורית פירסום אשר מפנה את הגולש אל עמוד רלוונטי באתר, קישורית ממנוע חיפוש אשר מפנה אל תוצאת החיפוש וכד'.

חשוב לבנות את דפי הנחיתה בצורה האופטימלית ביותר, לדוגמא:

  • דף הנחיתה חייב להיטען מהר מאוד
  • להיות קריא
  • לא להיות עמוס בפרטים
  • להכיל אפשרות ליצירת קשר
  • להכיל פרטי יצירת קשר כגון מספר טלפון

ישנם כילים רבים אשר מבצעים ניתוח דפי הנחיתה והמלצות לשיפור הרבדים השונים בדף.

דף נתיחה מוצלח הוא דף שמצליח להפוך יותר גולשים לקונים. המונח המקצועי למדידת ההצלחה הוא "יחס המרות". יחס ההמרה הוא אחוז המבקרים שמגיעים לדף הנחיתה שהופכים ללקוחות. אם 100 אנשים ראו את דף הנחיתה ומתוכם 10 אנשים הפכו ללקוחות, יחס ההמרה של הדף הינו 10%.
יחס ההמרה של דפי הנחיתה הוא אחד הגורמים החשובים, אם לא החשוב ביותר, שיקבעו את הצלחתו של אתרך. אם על ידי שיפור דף הנחיתה יחס ההמרה עולה מ-10% ל-30%, הרי שמספר הלקוחות שלכם גדל פי 3!


לקידום האתר שלכם חייגו: 03-5585805

או צרו קשר